Regulamin
REGULAMIN APLIKACJI I SERWISU HOME PROFIT
Aplikacja oraz Serwis zostały stworzone w celu ułatwienia kontaktu Użytkownika z podmiotami z branży budowy domów oraz wykończenia i wyposażenia wnętrz w związku z oferowanymi przez te podmioty promocjami, rabatami lub innymi ofertami specjalnymi skierowanymi do klientów w ramach filozofii „wszystkich promocji w jednym miejscu”.
1. Definicje
1.1. Aplikacja – aplikacja na urządzenia mobile pn. Home Profit udostępniona Użytkownikowi przez Operatora w ramach której Użytkownik otrzymuje dostęp do Ofert Partnerów.
1.2. Dostęp – zakres funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu, do których dostęp ma Użytkownik.
1.3. Dostęp Otwarty – dostęp do ograniczonej ilości funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu, bez możliwości korzystania z Ofert Partnerów.
1.4. Dostęp Podstawowy – obejmującego dostęp do wszelkich funkcjonalności Aplikacji oraz Ofert Partnerów z korzyściami na poziomie podstawowym.
1.5. Dostęp Premium – dostęp do wszystkich funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu.
1.6. Formularz – formularz elektroniczny, służący do założenia Konta w Aplikacji oraz w Serwisie.
1.7. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.
1.8. Konsument – każda osoba fizyczna dokonującą z Operatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą ani wykonywaniem wolnego zawodu.
1.9. Konto – udostępniona Użytkownikowi w ramach Aplikacji oraz Serwisu przestrzeń, w której gromadzone są dane Użytkownika i w ramach której Użytkownik uzyskuje dostęp do wszystkich funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu.
1.10. Oferta – udostępnione w Aplikacji oraz w Serwisie oferty Partnerów dotyczące promocji, rabatów lub innych ofert specjalnych na usługi lub towary sprzedawane lub udostępniane przez Partnerów.
1.11. Operator – spółka pod firmą BRUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Matejki nr 2 lok. 4, 60-766 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego dla Poznania – Nowego Miasta i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0001003386, REGON: 523716334, NIP: 7792547260, udostępniająca Aplikację oraz Serwis dla Użytkowników.
1.12. Opłata – opłata z tytułu korzystania z Aplikacji oraz z Serwisu w ramach Dostępu Premium.
1.13. Partner – podmioty z branży budowy domów oraz wykończenia i wyposażenia wnętrz, których Oferty publikowane są w Aplikacji oraz w Serwisie.
1.14. Regulamin – niniejszy regulamin Aplikacji oraz Serwisu.
1.15. Umowa – umowa o świadczenie Usług na zasadach określonych w Regulaminie, zawarta, pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem.
1.16. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Operatora, polegające na zapewnieniu dostępu do funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
1.17. Użytkownik – osoba fizyczna, będąca Konsumentem, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych – która po zapoznaniu się i zaakceptowaniu postanowień Regulaminu dokonała procesu rejestracji w Aplikacji lub w Serwisie, czego rezultatem jest posiadanie aktywnego Konta.
1.18. Urządzenie – urządzenie mobilne na którym zainstalowana jest Aplikacja lub na którym Użytkownik zalogował się do Serwisu.
1.19. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.20. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
2. Postanowienia ogólne
2.1. Wszystkie osoby korzystające z Aplikacji oraz Serwisu mogą w każdym czasie, bez ponoszenia jakichkolwiek opłat, zapoznać się z Regulaminem dostępnym w sklepie Google Play (dla systemu Android), sklepie App Store (dla systemu iOS) oraz na stronie Operatora. Regulamin może zostać również nieodpłatnie pobrany oraz wydrukowany ze strony Operatora.
2.2. Regulamin określa zasady i warunki świadczenia przez Operatora Usług, w tym korzystania z Aplikacji i Serwisu.
2.3. Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.4. Operator zastrzega sobie prawo do włączenia treści reklamowych lub linków do takich treści w Aplikacji oraz w Serwisie. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że kliknięcie takiego linku lub otwarcie takiej treści może skutkować obciążeniem przez operatora telekomunikacyjnego lub usługodawcę internetowego dodatkową opłatą.
2.5. Operator nie ma kontroli nad dokładnością lub poprawnością treści lub informacji dostarczanych lub wykorzystywanych przez Użytkowników, w związku z czym Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że tylko podawanie prawidłowych i pełnych danych pozwoli na należyte świadczenie przez Operatora Usług i wykorzystanie wszystkich funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu.
2.6. Operator, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Aplikacji i Serwisu oraz dążenia przez Operatora do zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług może komunikować się z Użytkownikami zarówno za pośrednictwem Aplikacji, Serwisu, powiadomień push, ale również za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres Użytkownika powiązany z jego Kontem.
2.7. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu podlega warunkom określonym w Regulaminie. Korzystając z Aplikacji lub Serwisu, Użytkownik zgadza się na warunki określone w Regulaminie. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu, nie może korzystać z Aplikacji ani z Serwisu.
2.8. Zabronione jest rozpowszechnianie lub umieszczanie przez Użytkowników, w ramach Aplikacji lub Serwisu lub za ich pośrednictwem, treści bezprawnych, niezgodnych ze stanem faktyczny lub prawnym, lub naruszające prawa osób trzecich, w szczególności naruszających dobra osobiste innych Użytkowników.
2.9. Zabrania się sprzedawania, przenoszenia albo cedowania swojego prawa do korzystania z Aplikacji lub Serwisu, na osobę trzecią.
3. Konto Użytkownika
3.1. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu, w zakresie Dostępu Otwartego, nie wymaga tworzenia Konta Użytkownika.
3.2. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu w ramach Dostępu Podstawowego oraz w ramach Dostępu Premium możliwe jest wyłącznie po dokonaniu rejestracji Konta, poprzez wypełnienie Formularza i zaakceptowaniu Regulaminu.
3.3. Założenie Konta jest bezpłatnie i dobrowolnie, jednakże konieczne do skorzystania z wszystkich funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu.
3.4. Rejestracja Konta możliwa jest:
3.4.1. za pośrednictwem konta Użytkownika w serwisie Google;
3.4.2. za pośrednictwem konta Użytkownika w serwisie Facebook;
3.4.3. poprzez potwierdzenie założenia Konta wysłane na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
3.5. W przypadku skorzystania przez Użytkownika z rejestracji Konta z wykorzystaniem pkt 3.4.1. – 3.4.2. – Aplikacja lub Serwis wykorzystuje dane, uprzednio przekazane przez Użytkownika do tych serwisów, wyłącznie w celu autoryzacji tożsamości Użytkownika. Skorzystanie przez Użytkownika z logowania za pośrednictwem ww. serwisów nie powoduje przekazania tym podmiotom jakichkolwiek danych Użytkownika znajdujących się w Aplikacji lub w Serwisie.
3.6. Umowa o świadczenie usług elektronicznych korzystania z Konta zawierana jest z chwilą utworzenia Konta przez danego Użytkownika, po uprzedniej akceptacji przez Użytkownika Regulaminu.
3.7. Każdy Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno Konto.
3.8. Zabrania się udostępniania haseł oraz umożliwiania osobom trzecim z korzystania z Aplikacji lub z Serwisu w imieniu Użytkownika.
4. Wymogi techniczne
4.1. Do prawidłowego korzystania z Aplikacji niezbędne jest:
4.1.1. mobilne Urządzenie elektroniczne (typu smartfon) działające w oparciu o następujące systemy operacyjne i ich wersje:
* Android w wersji 7.0 i wyższej,
* iOS w wersji 14 i wyższej;
4.1.2. połączenie z siecią Internet – w celu pobrania Aplikacji oraz w celu korzystania z usług Aplikacji;
4.1.3. Wymagania w przedmiocie wersji systemów operacyjnych, określone w pkt.4.1.1 powyżej, stanowią wymagania minimalne. Według najlepszej wiedzy Usługodawcy możliwe jest również korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem niższych wersji systemów, jednakże jedynie systemy operacyjne w wersjach wskazanych w powyższym punkcie zapewniają prawidłowe działanie Aplikacji.
4.1.4. poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa w Urządzeniu mobilnym obsługująca javascript oraz pliki cookies;
4.1.5. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
4.1.6. numer telefonu.
4.1.7. W przypadku potrzeby zarządzenia Przerwy Technicznej, Usługodawca poinformuje o przewidywanym terminie wystąpienia i trwania Przerwy Technicznej w komunikacie wyświetlanym bezpośrednio w Aplikacji lub przesłanym emailem.
4.2. Do prawidłowego korzystania z Serwisu www niezbędne jest:
4.2.1. urządzenie teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet;
4.2.2. poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca javascript oraz pliki cookies;
4.2.3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
4.2.4. numer telefonu;
4.2.5. w serwisie mogą być stosowane następujące technologie: Java, JavaScript, XML, PHP, DHTML, pliki cookie, HTML, CSS.3.
4.3. Korzystanie z Aplikacji oraz z Serwisu wymaga dostępu do Internetu, w związku z czym Użytkownik może ponosić koszty dostępu do sieci zgodnie z taryfami swojego operatora.
4.4. Operator zastrzega, że korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet. W celu uniknięcia zagrożeń, o których mowa powyżej, Operator zaleca:
4.4.1. korzystanie z oprogramowania antywirusowego oraz aplikacji typu firewall;
4.4.2. na bieżąco aktualizować używane przez siebie oprogramowanie (rekomendowana opcja aktualizacji automatycznych);
4.4.3. unikać niebudzących zaufania witryn internetowych, jak i nie odbierać poczty internetowej od nieznanych nadawców.
4.5. Operator dołoży należytych starań, aby zapewnić nieprzerwane działanie Aplikacji oraz Serwisu. Dążąc do zapewnienia wysokiej jakości usług oraz sprawności funkcjonowania Aplikacji i Serwisu, Operator ma prawo do dokonywania przerw w funkcjonowaniu Aplikacji lub Serwisu. Operator dołoży starań, aby przerwy techniczne były dokonywane w godzinach nocnych (22-6).
4.6. Użytkownik jest informowany w momencie instalacji oraz uruchomienia Aplikacji o uprawnieniach, które zobowiązany jest udzielić, by Aplikacja prawidłowo działała. Za zgodą Użytkownika Aplikacja może zbierać takie dane jak:
4.6.1. Dane kontaktowe, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.
4.6.2. Dane uwierzytelniające, takie jak loginy i hasła.
4.6.3. Lokalizację geograficzną.
4.6.4. Preferencje i ustawienia użytkownika.
4.6.5. Dane dotyczące korzystania z Aplikacji, takie jak aktywność w Aplikacji, historia transakcji, itp.
5. Usługi dostępne dla Użytkownika w ramach Aplikacji oraz Serwisu
5.1. Użytkownik w ramach Aplikacji oraz Serwisu ma możliwość korzystania w szczególności z następujących Usług:
5.1.1. dostęp do Ofert Partnerów;
5.1.2. dostęp do artykułów dot. budowy domów oraz wykończenia i wyposażenia wnętrz;
5.1.3. dostęp do inspiracji (np. zdjęcia lub filmy) w zakresie budowy domów oraz wykończenia i wyposażenia wnętrz.
6. Dostęp
6.1. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu może odbywać się w ramach:
6.1.1. Dostępu Otwartego – który nie wymaga utworzenia Konta, lecz nie umożliwia z skorzystania z kodów rabatowych, ale umożliwia dostęp m.in. do artykułów i informacji;
6.1.2. Dostępu Podstawowego – obejmującego dostęp do wszelkich funkcjonalności Aplikacji oraz Ofert Partnerów z korzyściami na poziomie podstawowym:
6.1.3. Dostępu Premium – obejmującego dostęp do wszystkich funkcjonalności Aplikacji oraz Serwisu na poziomie Premium.
6.2. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu w ramach Pakietu Premium wymaga uiszczenia przez Użytkownika Opłaty.
7. Opłaty
7.1. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu w ramach Dostępu Otwartego oraz Dostępu Podstawowego jest bezpłatne.
7.2. Korzystanie z Aplikacji oraz Serwisu w ramach Dostępu Premium wymaga opłacenia przez Użytkownika Opłaty, zgodnie z cennikiem udostępnionym pod adresem www.homeprofit.pl.
7.3. Opłatę można uiścić:
7.3.1. system płatności internetowych;
7.3.2. kodem otrzymanym od Partnera, Operatora lub od podmiotu współpracującego z Operatorem.
7.4. W przypadku wyboru operatora systemu płatności internetowych, Użytkownik potwierdza i akceptuje warunki świadczenia przez niego usług.
8. Odstąpienie od umowy prowadzenia Konta
8.1. Użytkownik będący Konsumentem, który zawarł Umowę, może w terminie 14 dni od zawarcia Umowy w zakresie prowadzenia Konta od niej odstąpić bez wskazania przyczyn. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Użytkownik powinien przekazać do Operatora oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być złożone m.in. przy użyciu formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu lub za pomocą innego dowolnego jednoznacznego oświadczenia. Dla dochowania terminu na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wystarczy jego wysłanie przed upływem tego terminu.
9. Własność intelektualna
9.1. Autorskie prawa majątkowe związane z Aplikacją oraz Serwisem oraz autorskie majątkowe prawa do wykorzystanych w ich ramach obrazów i treści stanowią wyłączną własność Operatora.
9.2. Operator udziela Użytkownikowi bezpłatnej, odwołalnej, niewyłącznej licencji, geograficznie ograniczonej do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i państw członkowskich UE, do korzystania z Aplikacji oraz Serwisu zgodnie z przeznaczeniem wynikającym z Regulaminu. W tym celu Użytkownik może uruchomić, wyświetlić Serwis jak również zainstalować i przechowywać Aplikację na własnym Urządzeniu.
9.3. Zabronione jest kopiowanie, dystrybuowanie oraz ujawnianie jakiejkolwiek części Aplikacji lub Serwisu w jakikolwiek sposób, w tym między innymi poprzez automatyczny lub nieautomatyczny „scraping”.
9.4. Użytkownik nie może wykorzystywać Aplikacji lub Serwisu oraz treści w ich ramach umieszczonych w jakichkolwiek innych celach bez wcześniejszego uzyskania dokumentowej zgody Operatora. W szczególności, Użytkownik nie ma prawa do:
9.4.1. reprodukowania, modyfikowania, adaptowania, dystrybucji, publicznego przedstawiania i rozpowszechniania Aplikacji bez wcześniejszego uzyskania wyraźnej zgody Operatora;
9.4.2. dekompilacji i przeprowadzania inżynierii wstecznej w odniesieniu do Aplikacji, za wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami;
9.4.3. ekstrakcji lub podejmowania prób ekstrakcji (w szczególności przy wykorzystaniu jakichkolwiek robotów pozyskujących dane lub innych podobnego rodzaju narzędzi wykorzystywanych w celu zbierania danych) istotnej części danych zamieszczonych w Aplikacji.
10. Zastrzeżenia i Wyłączenia
10.1. Aplikacja oraz Serwis zostały opracowane w celu prezentowania informacji, w zakresie dopuszczalnym przez przepisy powszechnie obowiązujące i w sposób obiektywny.
10.2. Operator zastrzega sobie prawo do publikowania treści sponsorowanych, w tym informacji handlowych oraz reklam, w zakresie dozwolonym przepisania prawa. Każdorazowo treść taka będzie odpowiednio wyodrębniana i oznaczana w sposób niebudzący wątpliwości, jaki jest jej charakter.
10.3. Wszelkie informacje handlowe zawarte w Aplikacji oraz w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń wobec Operatora.
10.4. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Aplikacji lub Serwisu i informacji przekazywanych przez Aplikację lub Serwis.
10.5. Operator nie podnosi żadnej odpowiedzialności za udostępnienie przez Użytkownika danych podmiotom trzecim.
10.6. Operator nie analizuje, nie sprawdza ani nie kontroluje komu Użytkownik udostępnia dane.
10.7. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za prawdziwość oraz zgodność z prawem treści publikowanych przez siebie w ramach Aplikacji oraz Serwisie.
10.8. Operator zastrzega sobie prawo do nieumieszczenia lub usunięcia treści publikowanych lub umieszczonych przez Użytkowników w ramach Aplikacji lub Serwisu, w przypadku, gdy Użytkownik zamieszcza treści naruszające zasady współżycia społecznego, dobre obyczaje, przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub postanowienia Regulaminu.
10.9. Jeśli jakiekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu prowadziłoby do ograniczenia praw Konsumenta przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, których stosowania w relacji z Konsumentem nie można ograniczyć lub wyłączyć – w stosunku do Użytkownika będącego Konsumentem tych postanowień Regulaminu nie stosuje się.
10.10. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za podejmowane przez siebie w ramach Aplikacji oraz Serwisu działania lub zaniechania.
10.11. Odpowiedzialność Operatora względem Użytkowników niebędących Konsumentami jest ograniczona wyłącznie do winy umyślnej, do kwoty otrzymanej przez Operatora od tego Użytkownika w ramach zdarzenia w związku, z którym powstała odpowiedzialność Operatora. Względem tych podmiotów wyłączona jest również odpowiedzialność Operatora za utracone korzyści.
10.12. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawy o prawach konsumenta.
11. Reklamacje
11.1. Reklamacje dotyczące Aplikacji oraz Serwisu należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@homeprofit.pl.
11.2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
11.3. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Użytkownik będący Konsumentem może skorzystać m.in. z:
11.3.1. Pomocy właściwego Europejskiego Centrum Konsumenckiego należącego do sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net). Centra informują Konsumentów o ich prawach oraz pomagają w rozwiązywaniu indywidualnych problemów związanych z transakcjami ponadgranicznymi. Pomoc Centrów Konsumenckich jest z zasady bezpłatna. Spis Centrów właściwych dla poszczególnych krajów znajduje się pod adresem: http://www.konsument.gov.pl/pl/eck-w-europie.html;
11.3.2. Internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=E;
11.3.3. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
11.3.4. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
11.3.5. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
12. Dane osobowe
12.1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Operator.
12.2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności Operatora dostępną pod adresem: https://homeprofit.pl/policy/.
13. Rozwiązanie Umowy i zmiana Regulaminu
13.1. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć Umowę na korzystanie z Konta poprzez przesłanie Operatorowi stosownego oświadczenia na adres kontakt@homeprofit.pl lub skorzystać z właściwej dla tego funkcji w Aplikacji lub w Serwisie.
13.2. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu, Operator może czasowo ograniczyć Użytkownikowi możliwość korzystania z Aplikacji lub Serwisu, w szczególności funkcji związanych z Kontem oraz wezwie Użytkownika do usunięcia naruszenia w terminie 7 dni pod rygorem wypowiedzenia Umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta.
13.3. W przypadku ponownego naruszenia postanowień Regulaminu lub nieusunięcia naruszenia w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, Operator może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym i w tym celu usunie Konto Użytkownika.
13.4. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną:
13.4.1. dostosowaniem Aplikacji lub Serwisu do przepisów prawa mających wpływ na Usługi świadczone za jego pośrednictwem;
13.4.2. nałożeniem określonych obowiązków przez organy państwa;
13.4.3. poprawą bezpieczeństwa świadczonych Usług;
13.4.4. zmianą technologiczną lub funkcjonalną Aplikacji;
13.4.5. usprawnieniem działania Aplikacji i obsługi Użytkowników;
13.4.6. poprawą jakości świadczonych Usług;
13.4.7. poprawą ochrony prywatności Użytkowników;
13.4.8. zmianą polityki prywatności;
13.4.9. zmianą kosztów utrzymania Aplikacji;
13.4.10. zmianą cennika dot. świadczonych Usług, w szczególności Opłaty;
13.4.11. zmianami redakcyjnymi.
13.5. O planowanej zmianie Regulaminu Operator poinformuje Użytkownika, poprzez wysłanie mu wiadomości e-mail na adres przypisany do Konta, co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie. W przypadku gdy Użytkownik nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili ich wejścia w życie, przyjmuje się, że zaakceptował te zmiany.
13.6. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian Użytkownik powinien usunąć Konto. Usunięcie Konta Użytkownika jest tożsame z rozwiązaniem Umowy o świadczenie Usługi prowadzenia indywidualnego Konta dla Użytkownika.