FAQ

APLIKACJA

Do czego służy aplikacja?
Aplikacja Home Profit służy do przeglądania i korzystania z rabatów w sklepach skupionych wokół branży wykończenia i wyposażenia wnętrz. Za pomocą aplikacji można uzyskać rabat w sklepach stacjonarnych i internetowych.

W jaki sposób pobrać aplikację na telefon?
Aby pobrać aplikację należy wejść na stronę http://homeprofit.pl/application/ i postępować zgodnie z instrukcjami.

Na jakich urządzeniach działa aplikacja?
Aplikacja działa na telefonach z systemami operacyjnymi iOS w wersji powyżej 6.0 oraz android w wersji powyżej 5.0.

Nie mogę pobrać/zainstalować aplikacji.
W przypadku problemów z aplikacją prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@homeprofit.pl i szczegółowe opisanie napotkanych przeszkód, z uwzględnieniem wykorzystywanego modelu telefonu.

Aplikacja nie działa w prawidłowy sposób. Gdzie mogę zgłosić błąd?
Jeżeli podczas korzystania z aplikacji pojawiły się problemy, prosimy każdorazowo zgłaszać je na adres mailowy kontakt@homeprofit.pl.

UCZESTNICTWO

Posiadam plastikową kartę Home Profit, w jaki sposób z niej korzystać?
Od 1 września możliwość korzystania z rabatów będzie wyłącznie za pomocą aplikacji mobilnej. Posiadając kartę Home Profit, otrzymujesz uprzywilejowany dostęp Premium Access. Aby móc dalej korzystać z Programu, pobierz aplikację, zarejestruj się i wprowadź 8-cyfrowy kod widniejący tyłu karty Home Profit. Jeżeli kod na karcie nie działa prosimy o kontakt z naszym zespołem pod adresem kontakt@homeprofit.pl.

Czy korzystanie z programu jest płatne?
Uczestnicy Programu Rabatowego Home Profit mają dostęp do dwóch poziomów rabatów: – Poziom Podstawowy – uczestnictwo na tym poziomie jest darmowe, a założenie konta nie jest wymagane. Uczestnik ma dostęp do podstawowej wysokości rabatu we wszystkich sklepach biorących udział w programie.

Poziom Premium Access – uczestnictwo na tym poziomie jest płatne . Aby korzystać z poziomu Premium Access należy założyć konto w aplikacji i wykupić płatny dostęp. Uczestnik z poziomu Premium Access otrzymaj dostęp do najwyższego rabatu we wszystkich sklepach biorących udział w programie.

Otrzymałem kod Premium Access od Partnera Home Profit.
W przypadku otrzymania kodu od Partnera należy pobrać aplikację, zarejestrować się i wprowadzić w odpowiednie pole otrzymany kod.

RABATY

Rabat podany w aplikacji nie działa na stronie internetowej partnera.
Jeżeli wprowadzony rabat nie obniża wartości zakupów zgodnie ze swoim opisem skontaktuj się z nami pod adresem mailowym marka@homeprofit.pl. Dla spostrzegawczych Uczestników przewidujemy nagrody :).

Aplikacja nie działa w prawidłowy sposób. Gdzie mogę zgłosić błąd?
Jeżeli podczas korzystania z aplikacji pojawiły się problemy, prosimy każdorazowo zgłaszać je na adres mailowy kontakt@homeprofit.pl.

Sprzedawca w sklepie stacjonarnym nie dał mi rabatu.
Jeżeli sprzedawca bez podania przyczyny nie udzielił rabatu skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zapoznać się z sytuacją i odpowiednio zareagować.

Czym są kupony?
Kupony są zebranymi przez nas ogólnodostępnymi ofertami, które uznaliśmy za interesujące. Nie są to oferty dedykowane uczestnikom Home Profit i nie bierzemy odpowiedzialności za ich poprawną realizację.